1 år sedan du försvann... <3

 
En saknad som aldrig kommer ta slut.. Du var den som jag alltid litade på och älskade mest, du var det första djuret jag sätt och du var med sen jag föddes. Jag älskar dig… <3
 
Jag kan inte förstå att det var 1 år sedan min underbara hund Peggy som blev 15 1/2 år försvann från världen. Jag ser hennes själ i en duva, en duva jag ser ganska ofta. Tänk att min älskade vän inte finns och att det redan var 1 år sedan du försvann! helt sjukt ofattbart.. 
Att ett djur kan betyda SÅÅ otroligt mycket för en. 
Jag ska inte ta det här allt för långt. så jag avslutar nu.. 
Jag älskar dig så oerhört mycket, du försvann från världen men du kommer alltid leva kvar i mitt hjärta! R.I.P Peggy <3 ett år sedan nu, kan inte fatta… <3
1997-2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback