Vickan här!

Hej hej! Just nu sitter jag i busen som alltid. Tänk att jag åkt skolbuss i nästan 2 månader! På Gotland åkte jag aldrig skolbuss eller buss. Kanske hände 2 gånger per år! Men nu åker jag 5 dagar i veckan. Stor skillnad. 
 
Nu ska jag hem efter en lång skoldag. Vi hade amrikansk fotboll i skolan och jag hade igen hjärna i nu kropp idag så jag fattade inget ! Haha 
Nu ska jag hem och äta fixa ordning Laguna sedan blir det premiär när jag rider Laguna för en A tränare! Mamma har ridit henne för hanchen en gång innan hon opererat sig men idag ska jag  få det! Hihi! Hoppas jag får något bra tips till tävlingen på onsdag! Kram

 


Kommentarer
Postat av: wilma e

hhahahahaha vickan jag håller på att garva ihjäl mig!!!!!
Vi hade amerikansk fotboll!!!!! Hahahahah, (jag menar inget illa!!:))

Svar: haha dog när jag såg det! såg det precis :`D
victoriagdd

2013-04-29 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback