Snabb utvärdering

Dagen har varit ganska bra! Framridningen och framhoppningen gick gryyyymmmt bra, hon var smidig och bjöd bra. När vi kom in på banan kändes hon jätte fin. Vi gick runt och kolla på hindrerna och muren titta hon inte på men vatten mattan som vi hoppar nästan varje träningen men den här träningen var det läskigt tyckte hon. Första hindret flög vi över. Jag åkte fram lite för mycket över hindret bara, andra hindret kom vi såå bra på och hon bjöd bra. Men dom 2 sista sprången börja hon tveka på så jag var på henne med sporrarna men hon stanna. Jag tog det igen och då flög vi över😊 tredje hindret flög vi fantastiskt över, 4 hindret var vattnet och shit vad spänd hon va, hon stanna typ 4 språng innan och stog och stirra och skrittade försiktigt frammåt😂 jag tog det igen och samma sak hände men hon var lite mer på att hon skulle hoppa. Haha. Då blev vi uteslutna men hon var så himla fin för att vara första gången hon åker iväg på en tävling med transport, första fången vi tävlar på fastlandet. Det går liksom inte att ha krav. Hon var så fin och duktig tyckte jag! ❤

Jag är faktiskt ganska nöjd. Inte bra men nästa tävling ska jag ha mer krav. Bilder finns på datorn men jag bloggar från mobilen just nu och bilderna vill inte komma ut på fb men ska kämpa i kväll. Bilderna från photo shooten kommer också ikväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback