Riktigt fin tjej på 1,60m!

Hej hej, ni som är vakna! Jag har haft tid att blogga tidigare nu på kvällen men jag fick helt plötsligt lite lust att göra en film på träningen idag! Men det segar dom F A N på youtube. Så ni får hålla en till imorgon. Träningen gick riktigt fint! Laguna var riktigt mjuk och fin till och med lite för mjuk vissa delar då hon ville mycket mer en vad jag bad henne. I slutet blev hon väldigt trött efter att jobbat effektivt länge i jätte fin form och hon jobbade jätte bra med ryggen och hon skummade mycket. Kändes jätte bra. Vi tränade på rörelser i LB1 för jag och Laguna ska tävla LB1 på Värmdö ridklubb den 1 maj (en onsdag) alla är lediga då. Men det känns bra och vi är taggade till tusen. Första dressyr tävlingen på Laguna på fastlandet!

Förresten tack för att 83 st följer mig på videofyme, 413 följer mig på instagram och många andra sidor! Tackar ❤ har jätte ont i huvudet så ska släcka lampan nu. Kram på er alla söta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback