Ponnyn levererade på tävlingen!

Men tjena! Nu ska ni äntligen få läsa om hur grymt dressyr tävlingen gick i Lördags! 
Känns som att det är dags att skriva om nu kanske? Jo vi tar det kort den här gången.
JAg startade min klass LB1 kl 19:05!!! sjukt sent men skönt att starta så sent! slipper man gå upp mega tidigt. Det tog drykt 1 timme att åka till Stäcket där tävlingen var. Vi kom dit och då anmälde jag mig och gick och fika. stort hiss till deras fik/resturant! ajukt mysigt och AAAA så bra. HAHA. Efter det Lastade jag och pappa ut sjärnan och sadlade gjorde det sista putset. (måste bara säga att jag blivit sjukt bra på att knoppa! gör helt perfekta knoppar, lika låga lika hårda jag typ proffs bra!) JAg red fram och han kändes hur grymt underbart bra som helst. ALLT satt. Kanske lite låg i formen men aa anars var det mesta bra. Jag kom in på banan och domaren kollade jag kände mig taggad och davy med. Vi ska göra sitvationen till den bästa. Jag skrittade fram till domarbordet så han fick kolla. Han var inte alls lika spänd som sist så jag kunde köra. Då körde vi. Alllt kändes kanon lite slarviga vägar och låg form ibland och aa fejlade lite på ökningen gjorde den inte så bra som jag brukar. men domaren tyckte allt var ganska bra eller riktigt bra vissa saker! då blir man glad. Jag gick 9 på ökade skritten som är bland det svåraste! glad så glad! Jag slutade min ritt på 65.0% kände mig så nöjd men fattar ni hur nära det var en placering... fattar ni?!? så sjukt nära! det skillde bara 17 hundradelar... kändes riktigt surt. riktigt surt! 
men jag hamnade precis utanför placering och då var det 7 av 24 tror jag. MER än nöjd!
 
kram vickan fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback