Ponniiiii

 
Halloj! Snacka om att dagen varit kul! Just nu ligger jag och sofftar för jag är sjukt trött. Jag red ut med världens snällaste Heléne som rider sin islandshäst och Heléne är runt 30 tror jag. Vi hade så sjukt kul på ute ritten. Vi hade världens längsta galopp och det gick undan!! Vi galopperade bredvid varandra i snabb galopp fast hästarna tävlade faktiskt inte! Vi red på en lång väg vid Nora och vi fortsatte in på Värmdö leden tror jag den heter. (Har ingen koll) där red vi ganska långt vi pratade massor och hade så mysigt. Sedan vände vi för vägen där vi tänkt rida var det för snårigt så vi fick vända och rida tillbaka. Vi tog en lång galopp hemåt fast i lugnt tempo men Davy gasade lite.. Haha men inte så jätte mycket. Vi red hem och då var hovslagaren precis klar så Laguna kan jobbas igen. Jag satt av tog av sadeln och sen red jag och pappa ut barbacka ut i hagen! Jag hoppade lite över diket och det var grymt kul! Jag höll på att ramla av mågra gånger och då tex svängde han dräkt efter diket och bocka :"D haha men jag satt kvar. Vi satt av och gick in ch kollade på världscupen!! Jag dog av spänning hela tiden så sjukt spännande!!!! Jag älskar det! Haha. När det var slut gick jag ut och hoppade med Nelly (min hund) vi hoppade typ bana på 1m :) hon var så fin! Hahaahah. 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback