Målen 2013 har förändrats

Mina mål... Ja, jag har mål mål jag så gärna vill klara men jag tror inte jag fixar alla, man har dröm-mål och mål man ska klara till 120%
 
MÅLEN MED DAVY 2013 Hoppning
Att rida riktigt säkra rundor i LB med placeringar och felfria rundor.
Nu när vi är igång igen och han hoppar klokt vill jag se till att vi får till dom här säkra rundrna som vi har haft men jag vill komma tillbaka där vi va innan jag flyger iväg. Men det här målet kommer nog bli klart om någon vecka då vi ska börja tävla LB 1m igen. 
Börja tävla LA så småning om säkra rundor.
Detta mål hoppas jag vi får till senast innan höst terminen. Eller det ska bli av. Om det går som planerat och Davy blir klar på LB med säkra rundor och så. För jag och davy är klara med LC tycker jag. Vi hade målet förra året att starta LA i höstas men han blev halt så detr fick jag strycka så nu ska det bli av för ni är vi på topp hoppas jag!
Vinna bli placerad i DM
Det skulle va en stor öppning för oss för att starta högre klasser
Säkra på LA kvala till Msv.
Ja, i höst skulle det vara grymt ifall vi kunde få till kval och tävla Msv litet dröm mål sädär ;)
 
MÅLEN MED DAVY 2013 DRESSYR
•Placeringar i LB.
Det målet är litet det kommer liksom ske vilken dag som helst. grym ponny plopp!
Fortsätta tävla LA med riktigt fina % och placeringar
Vi har ju startat LA så jag vill fortsätta med det och köra hårt! Vi står på reserv på La1 tävlingar här framöver.
Vinna PAS med laget!
......
Rida LAp1 och kvala till högre klasser
Ja, det målet hopps jag på att lösa i höst!
Göra globenkval till ponny kuren
typ omöjligt att uppnå iår men snart så, om något år. Dröm mål ;)
 
MÅL MED LAGUNA 2013 HOPPNING
•Säkra rundor i LC med placeringar
Ja, dom börjar sitta riktigt bra så detta mål är nästan borta!
hon är bäst min fina flicka!
Säkra rundor i 1,05 med placeringar
Vi har ridit det tillsammans en gång men det gick inte så bra, men det målet ska nog också tas bort snart!
•Debutera i LB 
Jag hoppas vi är redo för det i sommar eller efter sommaren, bara vi hittar galoppen för höjden är inget problem utan det är galoppen vi måste hitta för att kunna fixa dom högre höjderna. För både jag och Laguna har höjden det är bara galoppen som måste hittas. 
Ett slut mål på året tävla LA
Det måtet tror jag tvätt inte att jag kommer få uppnå iår pgr samma sak...
 

MÅL MED LAGUNA 2013 DRESSYR
•Snygga rundor i LB placeringar höga %
Det sätter vi snart, vi är på gång i dressyren och snart LA!
•LA kommer vi debutera i innan sommaren
Detta mål hoppas jag att kommer ske. JAg tror mamma anmält mig till en LA snart :)
•kvala till Msv 
Tror inte det kommer ske iår men man kan drömma <3
 
 
LÅNGSIKTIGA MÅL MED HÄSTARNA 1 MÅL KOMMER STÅ FÅR VARJE HÄST
Med Davy: 
Starta/vinna ponny SM och få uppleva NM med mina finaste och underbaraste ponny som jag aldrig kommer glöma och kommer alltid finnas i mitt hjärta <3 Det får vara omöjligt och många tror säkert att vi stannar på LB men jag har drömmar jag vill och jag ska försöka, vi är bäst tillsammans jag har gjort stora förändringar på davy sen vi köpte honom. Man måste förstå honom, han är speciell. JAg är säker på att ingen annan skulle klarat att göra denna föendring för det är ett sånt speciellt sett man måste göra. och jag kan inte fatta att jag klarat det.. Men vi kan och vi kommrt göra ALLT.
•Med Laguna:
Att få vara en av dom yngsta juniorer som vinner/placerar sig i SM med en liten ridhäst. Det skulle vara helt grymt fantastiskt! underbart! Att få vara med om något sånt med henne skulle vara helt fantastiskt. Kunna bevisa för hästfolket att åldern inte spelar någon roll det är hur kul och hur mycket kärlek man ger till hästen. JAg är helt övertygad om att det är det som gör en till vinnare och gör så hästen mår som bäst! Jag vill bevisa att man inte behöver slå eller tvinga hästen till något man inte vill, man ska göra det för att man tycker det är kul och aa det är det viktigaste. Skilnaden Från LAguna när vi köpte henne är helt sjuk! helt otrolig! hon är en helt annan häst i mmuskler och allt! hon är en super star och jag tror hon kan utväcklas mer om hon klarat det hon gjort nu för hon är min vita stjärna <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra mål du har :)

2013-04-23 @ 22:10:16
URL: http://www.nattstad.se/Emmasblogg
Postat av: Ida

Var gärna med och tävla om en illustration-bild hos oss! Kram :)

2013-04-23 @ 22:16:39
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback