laddar och planerar inför hemmestafestivalen

 
Hej!
Just nu ligger jag och planerar via sms med Lilly om hemmstafestivalen!
Hemmesta festivalen är en festival där man uppträder och tävlar mot många elever från hela min skola! JAg lilly har anmält oss till audition. Sen efter audition går 10 gartister/grupper vidare till sjläva fetivalen. Den som vinner hela hemmestafestivalen går till värmdö festivalen och då tävlar man mot alla skolor på hela värmdö! skulle vara riktigt häftigt att vara med om. Liksom en dröm att lyckas lite genom musiken. Jag och Lilly har pratat med många och vi försöker få ihop ett band. Så här hoppas jag och tror det kommer bli: Jag och Lilly solister typ sen tror jag Hanna och Nea skulle vara med och sjunga lite i bakrunden och sjunga med i refrengerna och sånt. Sedan kände Lilly en kille som har kompisar som kanske kunde kommpa oss med gitarr, kibord och piano. Det skulle vara riktigt häftigt och kul! Jag och Lilly har skrivit massor av förslag och planeringar, hoppas vi får ihop det och vi ska göra ALLT för att övertyga Julle (musikläraren) om att vi kan och fixar det här som riktiga artister. Vi kan, hoppas jag... haha <3 Vi har börjat planera nummret, lite om vem som gör vad och så vidare.
 
Hoppas ni kommer och kollar på festivalen även om jag inte är med. Eller om ni ställer upp själva! sista anmälnings dagen är idag och den stänger kl 23:59. Så passa på! 
gilla hemmestafestivalens sida på facebook → http://www.facebook.com/hemmestafestivalen?fref=ts
 
stora kramar Vickan och önska oss lycka till! <3 
 
riktigt ful bild men hittade inte den bilden från kyrkan men aja.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback