inte bästa ridpasset...

Hej! Sitter just nu i soffan och myser framför tvn med mamma och pappa. Ikväll har vi haft så mysigt så. Vi har ätit tacos. 
 
Dagens ridpass gick inte alls bra med Davy. Jag skulle trimma lite dressyr men det blev inte så mycket trimm. Haha. Davy har stått i 2 dagar så han var väldigt pigg. Sedan blev jag stark och krävde för mycket just i det här läget där han var pigg och inte forstog. Då blev jag sur som man inte ska bli så allt blev fel typ. Men jag försökte och vi fick till lite iallafall. Inte bästa träningspasset. Jag var ostabil och davy lite överpigg. 

Medan jag ridit davy red mamma och pappa på laguna så jag satt upp på henne för att känna hur hon kändes och om hon var pigg eller lat. Jag jobbade henne en väldigt kort stund men jag ville bra känna hur hon känns. Vi ska ju TÄVLA imorgon! ska bli så kul. Imorgon står jag kravlös. Det jag vill är att vi går felfria men vi får se heltänkelt. Vi kommer bara rida LC 1m. Det är också nära till oss för det är i gustavsberg och det tar typ 10 min dit så det blir skönt. Ska bli såå kul! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback