God morgon!

God morgon! Sovit gott? Det har ifallfall jag:) jag vakna ad tidigt!! Halv 9 liksom! Jag kunde inte Somna om så jag gick och spelade Mario kart Wii.. Haha

Dagen idag händer inget speciellt tror jag. Jag får ta dagen som den kommer, om någon kompis vill va eller om mamma och jag hittar på något. Jag ska iallafall försöka rida lite på hästarna i solskenet. Hoppas snön försvinner snart!!!! Det har varit sol typ 1 vecka så den borde smälta bort.. Det ligger liksom en halv meter snö kvar på många ställen!! Blääää....

Jag kommer äta frukost nu, sen ska jag springa ut och ta av vintertäckena eller bara byta till tunnare täcken eftersom det är så varmt! Tänk att stå själva med vinterpäls och 300 grams täcken i det här vädret.. För varmt liksom! Vi hörs sen kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback