ganska kul faktiskt!

Hej igen! 
Har precis kommit hem från att varit på gustavsbergsbadet och ika maxi. Är helt slut.. verkligen helt slutkörd. Man jag har hafft en riktigt kul dag med päronen :) Vi åkte till badet ca 3 var vi där, vi bytte om till badkläder och duscha med mera.. När vi kom in vid alla poler gick vi ner i någon pol där vattnet var skönt, man kunde även simma ut och det gjorde jag och pappa, det var sjukt KUL! as kul! Det var typ någon ström som gick as fortman kunde liksom inte stanna man bara åkte och åkte och åkte, jätte kul och man höll upp värmen så man blev inte kall. 
Sedan gick vi till en pol där man träningssimma men det var skit tråkigt så jag fick med mig pappa så drog vi och åkte i vattenrushbanorna så JÄKLA kul! mega kul! man åkte i stora bad ringar och bara körde, man fick åka utan ring också. Stort hiss! Det fanns även en annan rushkana som var jätte kul den med. Sen fortsatte dagen där. riktigt mysigt och fräsht bad! rekommenderar typ :P haha! 
 
Efter vi varit där åkte vi till ika maxi och handlade. Inte så spänade men ja det var det jag gjorde på ika maxi! Strax blir det raclette med the family Gadd och mys! 
 
Imorgon taggar jag tävling med Laguna, vi fick tag i dom som anårdnar tävlingen. Det blir ju dubbelanmälningsavgift och vi hade anmält mig till den tävlingen med Laguna men det blev visst något fel så vi får efteranmäla till 1 klass då. för jag skulle varit med i LD 90cm och LC 1m men nu blir det bara LC 1m. 
Tävlingen är i Haninge så kom gärna dit och kolla! Det är eftermiddags hoppet heter det så då är det på eftermiddagen. Så pyssel på förmiddagen! Så på söndag blir det tävling med älskade ponnyn äntligen! Vi startar LD 80 cm och LC 90 cm för han har vägrat senaste tävlingen han är bångstyrig, så jag ska hoppa lättare lägre klasser så jag kan dunka över honom. kram
 

funderar på att beställa någon av dom här bilderna på mig på Laguna och mig(klicka på länkarna)
1. 
http://ridskolefoto.se/image/view/96953
2.
http://ridskolefoto.se/image/view/96954
 

Kommentarer
Postat av: wilma e

Jag tycker att båda bilderna var bra men första bilden kanske var lite bättre?! Aa... eller jag vet inte men aa..
Kram och fin bild!

2013-04-05 @ 20:30:33
URL: http://wilmiizblogg.blogg.se
Postat av: wilma igen...

Ähh jag mena blogg inte bild... hehhe

2013-04-05 @ 20:31:15
URL: http://wilmiizblogg.blogg.se
Postat av: Wilma G

Ååh grymt fina bilder! Tycker extra mycket om den första <3

2013-04-06 @ 08:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback