det är ni som gör så jag bli gladare och starkare!

jag blev otroligt glad när  en tjej som heter Emilia skriver det här till mig på facebook:
 
ja verkligen! Du, måste bara säga att jag är sjukt imponerad av dej, du rider skitduktigt, och du lixom verkligen LEVER för hästar, och tar hand om dom SÅ bra, yo go girl! <3
 
Man liksom orkar fortsätta i motgångar och vill fortsätta kämpa, när man bara vill lägga ner allt, bloggen, hästarna, ja typ allt, så läser man något sånt då får man ett leende på läpparna och vågar fortsätta, våga tro och bara köra! tack emilia, du är en grym tjej, snygg, cool, rider oerhört bra, man vill bara va du! you are a amazing gril! 
 
emilias blogg: emiliasiminski.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback