Dessyr är underbart..

Hej hej världen! haha. 
Jag har precis kommit hem från dressyrträningen för Hanchen. Jag är ganska trött i hela kroppen så vi tar detta kort. Jag red Laguna idag på träningen som planerat. När vi kom in i ridhuset och jag började skritta var hon fett tittig på allt. Jag hade väldigt lite tid att rida fram och medan jag försökte rida fram hoppade laguna runt under mig. Jag blev sur och sa till henne flera gånger men hon lyssnade inte. Jag försökte jobba bort henne men hon ville inte släppa det som hon brukar. Då försvann iden efter jag travat och galopperat. 
Dresyr träningen började och hon kändes hyfsat fin. Men hon hade nog in vaknat upp på rätt sida av boxen i morse :`D haha. Han var inte sig själv riktigt. Man kan säga att hon gått HUNDRA GÅNGER så bättre en vad hon gjorde idag tyckte jag. Men hästar kan också ha dåliga dagar. Galoppen tex gick inte alls bra som den brukar. HOn brukar alltid gå bäst i galoppen men idag gick hon sämst i galoppen. det finns inte så mycket att säga. 
träningen gick bra men inte jätte bra. 
 
Vi sätter punkt där. :) 
KRAM på er ALLA goa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback