Debut i 1,05m och en riktig jäkla bra 1m runda!

Snabb utvärdering! Ikväll kommer jag göra ett klokt inlägg om tävlingen men ni får höra snabbt nu.
Nöjd med min prinsessa!!😍 I 1m gick vi felfria i grunden och sedan gjorde jag en dum sväng så vi petade hindret så 4 fel.. Om vi inte hade gjort deg skulle vi placerat oss som nr 5! ❤ Sedan red vi 1,05m debut! Jag hade bara en kvart på mig att rida fram och gå banan så det blev jätte stressigt så Laguna blev spänd så vi vägrade ut oss på nr 2 men det kändes bra ändå. Vi skulle satt en nolla till om det inte blivit så stressigt så är jätte nöjd! ☝❤
Kram
Det kommer komma proffs bilder för det var en tjej som fotade mig som ska skicka dom till min mamma! <3


Kommentarer
Postat av: Mammsi

Du är så fin och duktig med min häst<3...host harkel..vår häst... Tänk att du lyckats få henne till allt det här! Det är fantastiskt och bara början...

2013-04-14 @ 21:57:10
Postat av: Anni oveson

Vilken härlig häst!

2013-04-17 @ 10:02:02
URL: http://teamoveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback