Bilköer....dagens köp!!

Ja.. Det där men bilköer det fan inte kul på rev svenska. Och ja tjejen som bloggar sitter fast i en bilkö just nu efter att haft en jätte kul dag med mamma, har spenderat min tid i en bil och i Stockholms ridsportsbutik i Upplands Väsby! Snacka om härlig butik! Stort fett hiss till den affären! Asså så många snygga shabrak som dom hade, men dom var inte billiga så jag höll mig till fyndkorgen där jag hittade ett grymmmmmmt snyggt annorlunda hv polo schabrak som är ganska ovanligt bland alla hästmänniskor! Det var 40% rabatt också ;). Jag kollade också i en annan fyndkorg där luvor, mössor, vantar allt litet fanns hittade jag en hv polo luva som passar perfekt till schabraket. 30 eller 40% rea! Nu blir pappa glad när han ser att jag köpt rea saker. Haha!
Mamma och jag hittade också ett par gryyymmmmmmmmt snygga benskydd i en benskydds reakorg och vi har sökt efter ett par svarta snygga benskydd till Laguna för hon har bara ett par röda skydd men man vill ju ha andra schabrak en rött så då har jag behövt ett par svarta för jag har lånat av Davys skydd och dom är lite små. Men iallafall köpte vi ett par svarta benskydd till Laguna som var Hv polo också och både fram och bak. 30%! Mamma köpte en väst som var brun 40%. Jag köpte en grymt snygg tävlings tröja pikeur. Och en håruppsättning ! Dagens köp! Blev för dyrt men ska sälja många schabrak nu så håll utkik! Ha det gött så får vi hoppas att bil kön släpper... Kram
Bilder kommer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Andrine - Norrryttare

Fin blogg du har! :)

Var gärna med och tävla om en boxskylt:

http://norrryttare.blogg.se/2013/april/var-med-och-tavla-2.html

2013-04-04 @ 19:16:50
URL: http://norrryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback